Treball conjunt 2º i 3r
Una de les pràctiques que hem fet durant l'assignatura ha estat un cas pràctic conjunt amb els alumnes que estan cursant l'assignatura d'intervenció de segon. A cada grup se'ns havia proposat una pràctica però hi havia algunes preguntes que havíem de resoldre donant suport als alumnes de segon, ja que hi ha havia alguns continguts que no havien vist i amb la nostra ajuda ho podien resoldre.
A més, de les activitats de llengua oral que havien de pensar per la seva assignatura, havien de completar les ACI dels alumnes que teníem al nostre cas. Ells no havien emplenat mai una ACI ni havien vist cap model, per tant, els hem ajudat i explicat les passes que havien de seguir i els diferents tipus de ACI que existeixen i així entre tots hem pogut pensar quines adaptacions eren millor.
Un cop que hem ajudat als alumnes de segon a fer l'ACI dels alumnes que ens havien tocat al nostre cas, ens hem posat a pensar quina metodologia i quines activitats anirien millor pels nostres alumnes i per la classe a la qual l'havíem d'aplicar. Entre les tres hem pensat que pot anar bé fer les activitats amb treball cooperatiu.
El darrer pas de tots era que, cada membre del nostre grup de tercer havia de completar el supòsit pràctic que hem fet entre les tres i adaptar-lo al model de casos pràctics que hem après amb na Miriam. Així ens servirà de model per poder resoldre el cas pràctic que tindrem el dia de l'examen. Al següent enllaç teniu el meu treball final.
Crec que fer feina d'aquesta manera ens ha ajudat molt tant a nosaltres com als alumnes de segon. A nosaltres per veure si tenim clars els continguts de l'assignatura i per preparar-ho per poder explicar-ho als nostres companys. Però pels alumnes de segon també crec que és de gran ajuda, ja que entre iguals ens feim preguntes que a lo millor no ens atrevim a fer als nostres professors.
Comentarios
Publicar un comentario